Media Mandy Content breidt zich uit met een nog een merk: Life of Women, naast Life of an Artist en Carriere Tijd. Het merk/de website staat al, maar er moet nog een hoop originele content worden geschreven dus daar zijn wij erg druk mee. Wij hebben veel goede ideeën voor content en zoeken ook eigenlijk nog een co-owner of businesspartner die het samen groot wil maken. Alleen is ook maar zo alleen, right? Samen kan je meer bereiken. We zoeken met name iemand die potentie ziet en groot wil inzetten op de marketing. Zodat Life of Women bekend wordt bij de doelgroep: vrouwen en een bekend merk wordt onder de vrouwen merken.

We hebben al gezien dat steeds meer tijdschriften uit de winkels verdwijnen, denk dan aan het leuke vrouwen magazine Viva, maar ook het blad Glamour. Veel bladen gaan online verder, maar sommige stoppen helemaal. Wendy van Dijk is ook online verder gegaan en met succes. Ze heeft een leuk inspirerend platform: wendyonline

Mensen kunnen alles gratis online lezen, waarom dan nog een duur blad kopen? Wij denken dat veel meer bladen gaan verdwijnen, waaronder het blad &C van Chantal Janzen, maar ook het blad Flair en Vriendin en Cosmopolitan. Het is tijd voor nieuwe online bladen. Waar de oude generatie nog een Vriendin, Libelle of Linda als cadeau geeft in bijvoorbeeld een leuke envelop zoals deze. Of wil je jouw tijdschrift cadeau in een leuke verzenddoos? Dat kan natuurlijk ook. Maar de jonge generatie, de generatie die er aan komt, de future zal dit steeds minder gebeuren. Jongeren zitten nou eenmaal online en in deze tijd overheerst social media. Social media zoals Instagram en Tiktok, maar ook Youtube en online blogs. Het is een influencer tijdperk. Ben jij al een influencer? Ook met een blog kan je een influencer worden.

Het lifestyle merk NSMBL van Anna Nooshin heeft hier goed op ingespeeld 10 jaar geleden. Maar er zijn steeds meer vrouwen merken bijgekomen in de loop der tijd. Denk aan ze.nl, dingenvoorvrouwen.nl, famme.nl, girlscene.nl, fem-fem.nl. Allemaal leuke online magazines voor de doelgroep (Jonge) vrouwen.

Het internet is de toekomst en steeds meer jonge ondernemers zullen hier op in spelen.

Wij als online ondernemer dus ook en wij vonden het tijd voor een ambitieus vrouwen merk. De vrouw van nu is ambitieus, wil graag werken, onafhankelijk zijn, een carrière, een eigen onderneming, maar ook vaak kinderen. Hoe combineer je dit nou? Hoe blijf je on top of your game? Wij spelen hier op in, met originele content in de categorieën werk/carrière, mama, beauty/fashion, sport/gezondheid, liefde/relaties en meer. Life of Women: het vrouwen merk van nu!

Wij zijn nog druk met de content, maar hou ons in de gaten.

Zie je potentie, wil je samenwerken en samen meer merken online bouwen? Ideeën voor een mannen merk?Daar zijn er ook al veel van, denk dan aan manners.nl, man-man.nl, manify.nl etc, maar je kan altijd proberen er tussen te komen. Neem dan vooral contact op: info@lifeofanartist.nl.

Hope to hear from you! Lets do Business!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here