Life of an Artist is in 3/4 jaar uitgegroeid tot het artiesten en creatievelingen merk dat de jeugd nodig heeft en 1 van de creatiefste allround blogs op het web. Natuurlijk zijn er veel persoonlijke creatieve bloggers maar wij zijn echt een merk. Wij zijn niet gewoon een blog, maar een online magazine met socials erbij.
We ontdekken en helpen talent, we schrijven over het leven, het brein en de kunstkunnen van kunstenaars en creatievelingen, maar ook over wat ze eigenlijk verdienen en dat is vaak helemaal niet zoveel. Vanuit hier is eigenlijk ons andere merk: carrieretijd.nl ontstaan. Ook een creatief en vooral helpend merk. Mensen gewoon gratis helpen, dat zouden meer mensen moeten doen;) Niet altijd alles alleen maar doen voor het geld, maar gewoon omdat iets je passie heeft.
wat is Life of an Artist?Lees hier gauw verder.
We denken dat het echt een grote speler op het web voor de creatieve sector kan worden. Uiteraard heb je wel flow magazine, inspirerendleven, sochicken etc. Er zijn meer creatieve mensen online.
Er is heel veel creatief talent, denk dan aan spoken word artiesten, designers, theatermakers, fotografen en meer. Deze mensen en met name deze industrie verdient meer respect en geld en hier strijden we voor. Veel mensen die zo graag een stukje erkenning willen en elke dag met hun kunst bezig zijn, maar er nooit komen.
Zie jij nou de potentie en wil jij investeren in dit merk en het samen met mij (Mandy) op de kaart zetten of wil je dit merk eigenlijk aan jouw uitgeverij/mediahuis toevoegen dan kan je ook contact opnemen. We krijgen regelmatig aanvragen voor gesponsorde content. Misschien kan jij het meer commercieel maken en heb je verstand van de financien.
Het begin is er, het merk/online magazine staat als een huis. Hoe nu verder? Hoe nu commercieler worden want dat wil je uiteindelijk wel als kunstzinnig/creatief merk.
Neem contact op