Omdenken in het leven. The world upside down.
Hoe doe je dat?
Niet denken in termen van problemen en bergen op de weg, maar denken in termen als kansen, nieuwe perspectieven, iets andersom aanpakken. Kijk bijvoorbeeld naar lifeofanartist.nl. Wij denken andersom. Normaal zoeken talenten/artiesten de grote media op zoals NRC, Parool, Volkskrant, funx.nl etc, maar wij zoeken juist de talenten op en willen hun meer spotlight en kansen op fame geven. Je kan het zelf doen via social media, maar je hebt ook andere platformen nodig waar weer andere mensen op kijken. Spread your talent en spread the fame! Mensen Googlen namelijk ook op hun favoriete artiest en hun muziek. Vergeet Google traffic dus niet in een overheersend social media land (Instagram en TikTok). Je mist misschien fans doordat je je niet op alle media focust en dus niet op Google traffic.
Daarom valt het ons een beetje tegen dat we niet door vele marketingafdelingen van muzieklabels en talentenlabels en PR bureau’s benaderd worden. Wij hebben inmiddels +-10.000 unieke bezoekers en meer dan 900 artikelen (op naar de 1000!). Wij zijn er voor opkomend en gevestigd talent. Dus feel free to email us.
Er is een heel merk voor: omdenken
Wat is dit voor een cool merk? Berthold Gunster (1959) is de grondlegger van het Omdenken.Berthold schreef over zijn gedachtegoed inmiddels een flink aantal bestsellers. Steeds meer mensen en organisaties leren hoe ze in plaats van op een ja-maar-manier op een ja-en-manier in het leven kunnen staan.
Een positief brand dus en andere manier van denken: omdenken.
Bron: eigen ervaring &omdenken.nl. Beeld: Unsplash, a world upside down.