BN’ers met een online magazine.

Het is hot! Het is trending en we doen het allemaal, ja we doen het bijna allemaal. Een online magazine beginnen. Wil jij er 1 beginnen? We help you! Tips en meer hier. Je hoeft niet al in de media wereld te zitten. Wat je wel moet doen is je verdiepen in de media wereld. Het hoeft niet moeilijk te zijn een online magazine te starten. Je moet er wel voor gaan zitten en weten waarin je een online magazine wil starten. Wil je meer een nieuws magazine? Een roddel magazine? Of wil je meer een magazine over de laatste fashion en beauty trends? Heb jij niet een heel groot budget? Via Fiverr kan je goedkoop een mooie site laten maken! Genoeg web developers en designers die jouw overal bij kunnen helpen. Niet te moeilijk denken! Gewoon starten!

Welke BN’ers hebben nou een (online) magazine?

1.Linda

Linda de Mol was niet de initiatiefnemer van het populaire magazine LINDA. Dat was Rozemarijn de Witte van uitgever Mood for Magazines (nu onderdeel van Sanoma), die in 2003 een start wilde maken met personality magazines in Nederland. Zij verzon zelf het concept en vroeg Linda de Mol om het magazine te dragen. LINDA is stoer, tegendraads en brengt soms controversiƫle onderwerpen. LINDA is inmiddels uitgebouwd met verschillende titels. Tegenwoordig hebben we onder andere ook de Linda meiden. Speciaal voor de leukste jonge vrouwen van Nederland. Een echt media empire heeft Linda neergezet! Ben jij nou benieuwd naar het vermogen van deze vrouw? Kijk hier dan eens.

2.Wendy

Ook Wendy van Dijk is samen met haar echtgenoot Erland Galjaard de baas van haar eigen mediamerk. Wendy combineert lifestyle met het thema: de zoektocht naar geluk. Wendy wilde graag haar lezers een hart onder de riem steken en ze meenemen in haar persoonlijke zoektocht naar geluk en dat van haar vaak bekende vrienden. Wat maakt ons gelukkig en gezond? Die vraag is een fascinerende zoektocht en voor ieder is het antwoord anders. Met haar platform hoopt ze anderen handvatten te geven om hierin te groeien. Topics zoals voeding, self-care, mindset, reizen, wonen, mode, beauty etc. Dus niet alleen oppervlakkige onderwerpen, maar ook meer over het leven en een diepere betekenis daarvan. Daarmee bevat Wendy de meeste “personality content”, ze laat meer van zichzelf zien dan Chantal en Linda.

3.Chantal Janzen

&C heeft een magazine in de winkels en een online magazine. Met gevestigd en nieuw talent laat Chantal haar blik op de wereld zien. &C is gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat.

Het verdienmodel van &C?: naast losse verkoop en abonnementen op het blad is het vooral advertenties, branded content en affiliate marketing. Wil jij nou ook met affiliate marketing beginnen voor jouw online magazine of jouw blog? Bekijk dit dan eens.

Een tip: je hoeft geen BN’er te zijn om een succesvol online magazine te starten, gewoon beginnen! Succes!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here