Saturday, December 21, 2024
HomeLifeDonnie lanceert eigen snack bij Febo. Het "fenomeentje"

Donnie lanceert eigen snack bij Febo. Het “fenomeentje”

Rapper en hitjesmaker Donnie ken je vast wel. Zo niet, lees dit dan eens. Hij is goed bezig en komt nu met een eigen snack. Benieuwd naar zijn vermogen?

Er is een droom uitgekomen voor Donnie, hitartiest en algemeen bekend snack-connaisseur. Samen met FEBO presenteert hij ‘Het Fenomeentje’ – een krokante, vegetarische en licht pittige Nasisnack. Donnie, die oorspronkelijk is opgeleid als kok en Dennis, eigenaar FEBO, zijn hiervoor samen de keuken in gedoken. Met zijn nieuwe favoriete snack breidt Donnie tevens het vegetarische assortiment uit van FEBO. De campagne ligt in handen van Het Buro, de creatieve agency binnen Top Notch en Noah’s Ark. 
“Het was altijd al een droom om een eigen snack op de markt te brengen. Dat ik die droom nu werkelijkheid heb kunnen maken samen met FEBO is wel een nieuw leveltje. Ik hoop dat vele mensies met veel plezier ‘Het Fenomeentje’ uit de muur zullen trekken, want het is met liefde gemaakt.”
– Donnie

Huisgemaakt
Iedere dag worden de snacks van FEBO huisgemaakt in de keuken van FEBO in Amsterdam Noord, zo ook Het Fenomeentje:

Donnie klopte bij ons aan met de wens zijn eigen snack te ontwikkelen. Met allebei onze roots in Amsterdam en gemeenschappelijke liefde voor snacks, was dit voor ons natuurlijk een no-brainer. We hebben Donnie uitgenodigd in onze keuken, en na een aantal kook- en proefsessies kwamen we tot het ultieme eindresultaat
– Dennis de Borst (3e generatie eigenaar FEBO)

Het Buro
Voor de campagne werkte FEBO samen met Het Buro, onderdeel van Top Notch en Noah’s Ark. Het Buro ontwikkelt concepten, campagnes en content voor artiesten en merken. Shari Hubeek, Head of Brand Partnerships bij Top Notch en Noah’s Ark:

We kregen van FEBO en Donnie de vraag of wij ons wilden buigen over de lanceringscampagne. Hier werden we direct enthousiast over. Onze regisseurs Elias Brugs en Souf Kinani kregen de volledige creatieve vrijheid van FEBO, voerden veelvuldig gesprekken met Donnie en bedachten uiteindelijk het concept. Samen met het productieteam hebben we het vervolgens volledig geproduceerd. Enorm trots zijn we op het eindresultaat!”

Het Fenomeentje is vanaf 23 juni verkrijgbaar bij alle vestigen van FEBO en via alle bezorgpartners voor 2,50 euro.
mandy
mandy
me, myself and I.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments