Tijdloze content schrijven: wat is dat nou precies en hoe schrijf je dat?

Want uiteindelijk willen we allemaal meer bezoekers op de website, maar hoe zorg je daar nou voor? Juist ja, door tijdloze content te schrijven.

Het begint eigenlijk allemaal met een vraag. Mensen Googlen en zijn opzoek naar het anwoord op hun vraag. Denk bijvoorbeeld aan een vraag als: hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website? Hoe krijg ik meer klanten voor mijn bedrijf? Geef dus antwoord op dit soort vragen. Wij op Life of an Artist proberen een mix te maken van tijdloze content en nieuwtjes. Nieuwtjes in de creatieve/artiesten industrie. Het lastige van zaken die in het nieuws zijn is dat ze maar even populair en trendy zijn.

Wil je dus vooral zorgen dat jouw bedrijf/website/blog nog jarenlang bezoekers trekt? Schrijf dan vooral artikelen over onderwerpen die jarenlang interessant blijven. Vragen die mensen nu hebben, maar over 5 of 10 jaar waarschijnlijk nog steeds hebben.

Probeer wel eens in de zoveel tijd je oude stukken/artikelen up-te-daten. Het antwoord kan natuurlijk in de loop der jaren een beetje veranderen. Spit eens door je oude artikelen en kijk wat nog beter kan.

Ook wordt veel aangegeven en geschreven over het feit dat lange content het beter doet in Google. Wil jij dus hoger scoren in Google? Schrijf dus langere artikelen: rond de 1000 a 2000 woorden doen het vaak het beste.

Wij op Life of an Artist houden van kort, maar krachtig. Wij zijn van mening dat hele lappen tekst niet gelezen worden en dat is natuurlijk zonde.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here